"Alfa romeo đulijeta" sada se u Evropi prodaje samo kao "hedžbek" sa petoro vrata, ali će se od sredine 2013. i to promeniti i kupci će moći da nabave i "đulijetu" tipa karavan.
"Fijat" nije prodavao vozila tipa vagon ni pod jednim od njegovih glavnih brendova ("fijat'', "alfa", "lanča"), od kada je 2008. prestala proizvodnja modela "fijat stilo multi vagon" . Vozila tipa karavan su dosta popularna u Evropi, gde čine gotovo 25 odsto ukupne prodaje kola. U Nemačkoj i Italiji oko tri četvrtine prodatih kompaktnih automobila su vagoni.
Uprkos "Fijatovom" preuzimanju američkog "Krajslera", u kome drži 53,5 odsto akcija, i dolaska malog gradskog automobiola "fijat 500" na američko tržište, planovi da se "alfa romeo" prenese u SAD se stalno menjaju. Mnogo više pažnje posvećuje se kompletno novom sedanu "dodž dart" koji će se uskoro naći u proizvodnji. Taj plan se za sada uspešno sprovodi.
"Fijat" takođe namerava da lansira restilizovani hedžebk "alfa romeo đulijeta" u SAD sredinom 2013. godine, ali ne kao vagon, zbog toga što Amerikanci prednost daju vozilima tipa sedan i terencima, u odnosu na karavane.