Koliko biste platiti za Twitter na kojem vas oglašivači ne bi maltretirali? S tom idejom mladi preduzetnik prikupio je više od 600 hiljada dolara donacija.
Jesu li dani Twittera i još nekih društvenih mreža odbrojani? Pođe li sve onako kako osnivač App.neta, Dalton Caldwell planira, moglo bi tako biti.
Njegova nova društvena mreža počiva na načelu revolucionarnom koliko je kablovska televizija bila u vreme kad je počinjala, prenosi stranica Small Business Trends.
Što, dakle, Caldwell hoće? Društvenu mrežu bez oglasa, koju finansijski podržavaju korisnici.
Blesava ideja, čini vam se? Razmislite još jednom. App.net je već prikupio više od 658 hiljada dolara, zahvaljujući podršci gotovo deset hiljada donatora koji su se prijavili kao prvi korisnici nove društvene mreže.
Caldwell je izvorno tražio 500 hiljada dolara, a do kraja kampanje ostalo je (u trenutku objavljivanja vesti) oko 15 sati.
Član se može postati već sa 50 dolara pa sve do 1000 dolara godišnje. Čak 60 donatora dalo je najveći mogući iznos.
App.net zasad izgleda prilično spartanski, no podignuta su tek funkcionalna aplikacija za web i API. Pravi posao ih tek čeka.