Izvesnom Metu Honanu hakeri su upali u korisnički nalog na iCloudu i obrisali podatke s njegovog iPhonea, iPada i MacBooka. Pretpostavljalo se da su hakeri isprobavali različite lozinke dok nisu pogodili pravu, ali ispostavilo se da je pristup računu nesrećnog Meta omogućio ni manje, ni više nego sam Apple.
Hakeri su, naime, uspeli da prevare korisničku podršku Apple-a i da ih navedu ih da im daju lozinku, a da su pritom zaobišli odgovore na sigurnosna pitanja, koja služe za proveru i potvdu identiteta.
Na žalost, nema pouzdane zaštite od takvih ciljanih napada. Možete imati pasvord koji je super teško da se otkrije i lukava sigurnosna pitanja, ali ako haker uspe da nasamari osobu u korisničkoj podršci, svaka zaštita nema svrhu...
Problem je što servisi kao što je iCloud omogućavaju pristup dokumentima, fotografijama, poverljivim i privatnim informacijama, kao i brisanje podataka na vašim uređajima "na daljinu". Apple i drugi koji pružaju takvu uslugu moraju da imaju strožiju kontrolu načina na koje korisnici mogu da zaobiđu sigurnosna pitanja.