Dame, kao najbolji kupci automobila, diktiraju trendove u industriji četvorotočkaša. Na proteklom Sajmu automobila u Ženevi dominirale su jarke boje - narandžasta i crvena, a žene se sve više odlučuju za veće i jače modele.
Žensko oko i kontrola budžeta neprocenljivi za dizajnere automobila Salon automobila u Ženevi svake godine je dobra prilika da se promovišu i novi modni trendovi. Najbolji kupci automobila su, kažu stručnjaci, žene. Boja enterijera mora biti u boji automobila ili bar u dobroj kombinaciji. Žene, kažu prodavci, sve više žele veće, brže i jače modele. Ove godine moderne će biti jarke boje, dominiraće narandžasta, jarko crvena i bež boja. Volan i unutrašnjost će biti u dve boje, naravno od kože, a sedišta, kombinacija kože i tekstila svetlih nijansi, bez obzira na to da li se prlja ili ne. Automobili za žene sve više liče na umanjene džipove koje voze njihovi muževi, a u njima, pored konfora, sve je više pregrada za neophodne sitnice. Novost za dame je jedan model koji nema središnji stub, jer se tako lakše prilazi sedištima. "Atestirali smo ovaj proizvod i tvrdimo da je automobil sto odsto siguran za bočne sudare, čak sigurniji nego automobili sa stubovima. Do ovog rešenja došli smo zbog primedbi majki sa malom decom", tvrdi Erik Volfang iz "Forda". Moda se u Ženevi promoviše i putem najlepših foto-modela koje ne mogu videti posetioci sajma, već samo novinari, i to tokom njihova dva dana. Najveći broj lepih žena koje poziraju uz automobile imaju Italijani: Fijat, Lanča, Alfa. Manekenke koji se slikaju uz automobile plaćene su kao da rade modne revije, a hostese dobijaju od deset do 150 švajcarskih frananaka na dan, u zavisnosti od toga koliko jezika govore.
|