Među ustupke koje je Gugl spreman da učini je i način na koji će se rezultati pretrage prikazivati u Evropi i odnose se na obeležavanje sopstvenog promotivnog sadržaja i prikazivanje linkova njegovih najvećih poslovnih konkurenata
Zbog primedbi evropske antimonopolske komisije da mu sadašnji način pretrage obezbeđuje dominatnu poziciju, koju bi mogao da zloupotrebi, Gugl je pristao na ustupke kad je reč o tome kako će ubuduće u Evropi prikazivati rezultate pretrage.
Među ustupke koje je spreman da učini je i način na koji će se rezultati pretrage prikazivati u Evropi, i odnose se na obeležavanje sopstvenog promotivnog sadržaja i prikazivanje linkova Guglovih najvećih poslovnih konkurenata.
Zasad je Gugl pristao da jasnije obeleži rezultate pretrage koji su direktno vezani za neki od njegovih servisa kao što su Jutjub, Gugl maps i e-prodavnice, omogućujući tako korisnicima da razlikuju obične rezultate pretrage od onih koji su Guglova promocija.
Gugl je takođe pristao i na to da prilikom pretrage prikazuje i sadržaj svojih konkurenata postavljajući linkove i ka njihovim servisima.
- Cilj ovog procesa je da vidimo da li možemo da postignemo stabilan sporazum u ovoj antimonopolskoj istrazi – rekao je predstavnik za medije Evropske komisije Antoan Kolombani.
Gugl će omogućiti svim veb-sajtovima da drže svoj sadržaj u njegovim specijalizovanim servisima, a nove mere će izdavačima novina omogućiti veću kontrolu šta se pojavljuje u agregatoru vesti Gugl njuz. Oglašivačima će biti dostupne veće mogućnosti da kupe oglasni prostor na konkurentskim mrežama.
Antimonopolska istraga protiv Gugla pokrenuta je nakon žalbi rivalskih kompanija poput Majkrosofta.