"Gran Luso kupe" je dokaz da bi BMW i Pininfarina trebalo češće da sarađuju. Fotografije su pravi opis kako izgleda prvi pokušaj partnerstva.
Iako su Nemci prošle godine sarađivali sa Zagatom, odabir dizajnera karoserije za ovogodišnji model pao je na studio "Pinifarinu".
Prva saradnja dveju kompanija rezultirala je spektakularnim "gran luso kupeom". U pitanju je naslednik u BMW-u nikada prežaljene serije 8 koja se proizvodila od 1989. do 1999, a automobil impresionira kako dimenzijama i dizajnom tako i nivoom dovršenosti.
Naime, reč je o modelu s potpuno funkcionalnim enterijerom i pogonom. I dok je za unutrašnjost korišćena najfinija koža i 48.000 godina staro drvo Kauri s Novog Zelanda, pod poklopcem se sakrio turbopunjeni 6.0-litarski V12 iz serije 7. BMW ne navodi performanse, ali u modelu 760 Li ovaj motor razvija 535 KS.
"Gran luso kupeom" su u BMW-u hteli da pošalju poruku da se budućnost automobilske industrije na zasniva samo na električnim automobilima, već i na tradicionalnim modelima s većim emotivnim vrednostima.