Jim Parsons, glumac koji u seriji "The Big Bang Theory" glumi neurotičnog i beskrajno zabavnog Dr. Sheldona, postao je zaštitno lice nove Intelove reklamne kampanje.
Ovog puta radi se o kampanji koja ima za cilj podizanje svesti o Intel brendu. Kampanja, čiji je timing odabran zbog Božićne shoping sezone, uključivat će reklame za YouTube, te video klipove na Twitter-u, Facebook-u i Vine-u, a sa zvaničnim reklamiranjem započet će se od ponedeljka.
Ovaj potez verovatno je posledica firmine zabrinutosti zbog činjenice da, po prvi put u poslednjih deset godina, Intel nije bio među prvih 10 najboljih svetskih bredova na tradicionalnomu Interbrandovom izboru. Intel je tako ove godine završio na dvanaestom mestu, dok je 2012. godine bio na devetom.
Steve Fund, Intelov šef marketinga, rekao je da im je cilj revitalizacija brenda, što planiraju postići tako što će osigurati da Intel bude percipiran kao progresivna kompanija koja omogućava sjajno korisničko iskustvo u svemu, a ne samo kada je reč o PC-jevima.
Pogledajte kako je Parsons odradio posao u jednoj od rekalama: