Istraživanje je pokazalo da danas svaka osma beba ima svoj nalog na društvenoj mreži, a da je četiri odsto ovih naloga otvoreno i pre rođenja beba Razvoj društvenih mreža i novih tehnologija promenio je način na koji roditelji doživljavaju rođenje svoje dece, navodi se u studiji, koju je u Velikoj Britaniji sprovela kompanija “Currys&PC World”.
Istraživanje je pokazalo da danas svaka osma beba ima svoj nalog na Tviteru ili Fejsbuku, a da je četiri odsto ovih naloga otvoreno i pre rođenja beba.
Ovi profili uglavnom služe roditeljima da svoju novorođenčad što pre prokažu rodbini i prijateljima. Zato je fotografisanje mališana jedna od prvih stvari koju će ponosni roditelji učiniti, čak i pre merenja bebe.
Polovina ispitanika starijih od šezdeset godina izjavilo je pak da im je žao što svojevremeno nisu mogli da i sami “tvituju” fotografije svoje dece, smatrajući da su “propustili nešto važno”.