EU komisija, po uzoru na britansku vladu, započela je istragu free to play poslovnog modela zasnovanog na mikrotransakcijama. Komisija se sastala sa predstavnicima Apple-a, Google-a, kao i sa vladama UK, Francuske i Italije kako bi pokušala dogovoriti to da free to play igre ubuduće ne mogu biti reklamirane kao besplatne, ako ih je jako teško ili praktično nemoguće normalno igrati bez plaćanja za dodatne predmete i opremu.
Također, ovakve igre ne bi trebale ciljati na decu i pokušavati izvući novac od njih, te bi korisnici morali biti jasno obavešteni o uslovima plaćanja umesto da to rade uz defaultne postavke koje često štete njihovom džepu. I konačno, svi proizvođači free to play naslova bi trebali dati na uvid svoju e-mail adresu radi lakšeg kontaktiranja u slučaju da neko ima pitanje ili pritužbu.
Zvuči super, a najviše nam se sviđa predlog o ukidanju lažnog reklamiranja, budući da mnoge free to play igre zapravo nisu ništa više od probne verzije za čiju je potpunu i izbalansiranu funkcionalnost potrebno masno platiti.