Nova limuzina iz Štutgarta šira je čak za 40 milimetara, što donosi dodatni komfor. Moći će da se naruči od januara, a za početak ima tri motora
Svaka premijera „Mercedesove“ C klase jeste senzacija u automobilskom svetu. Do pojave modela CLA, klasa C bila je najjeftiniji limuzinski „mercedes“, ali ostaje neprikosnovena ikona u srednjoj klasi.
Dizajneri kažu da je novi model „smelo drugačiji“. Međutim, kao što je S klasa povećala CL, tako je nova C klasa smanjeni CL, jer su nam ove sportske linije dobro poznate, naravno po dobru. Ipak, po onome što vidimo, ovo će biti makar mala revolucija u srednjoj klasi.
Dva izgleda haube Nova C klasa dugačka je 4.686 mm, ali je šira čak za 40 milimetara. Međuosovinsko rastojanje je produženo za 80 mm, što je doprinos komforu. Prednji deo imaće dva dizajna - sa trokrakom zvezdom na haubi, dok će sport verzija imati veću značku na rešetki.
Porudžbine od januara U ponudi će najpre biti tri motora. Verzije C 180 i C 200 imaće 1,6 i 1,9 litarski benzinac, dok će dizel C 220 CDI imati 2,1 litarski turbodizel za koji se deklariše senzacionalna potrošnja od 3,3 litra na 100 kilometara.Nova C klasa moći će da se naruči od januara 2014, dok se prve isporuke očekuju na leto.
Bestseler
NAJPRODAVANIJI „MERCEDES“ Zahvaljujući inteligentnom dizajnerskom konceptu kojim je smanjena masa vozila za do 100 kilograma, izuzetnoj aerodinamičnosti i novim ekonomičnim motorima, C klasa postavlja nove standarde u svojoj klasi. C klasa je najprodavaniji serijski model „mercedesa“. Prethodni model, lansiran 2007. godine, prodat je u 2,4 miliona primeraka.
IZVOR |