Iako su evropsko i američko tržište ranije bili fokus HTC-a, sada se pažnja usmerava na Kinu, piše WSJ.
Ovaj list navodi da HTC, čije tržišni udeo u Americi i Evropi opada, sada radi na svom prisustvu u Kini, gde se očekuje rast potražnje smartfona.
Tu odluku WSJ naziva imperativom za kompaniju koja je u drugom kvartalu prošle godine imala preko 10 posto globalnog tržišta, a koje je sada spao na polovinu.
Rej Jem, glavni za poslovanje kompanije HTC u Kini, rekao je u intervjuu za Wall Stree Journal da se očekuje da ove godine u Kini bude prodato između 150 i 170 miliona smartfona.
HTC se nada dobije dodatnih 3-4 posto udela u naredna dva kvartala u Kini.
Prema podacima kompanije Analysis International iz prvog kvartala, HTC je se nalazi na devetom mestu liste najpopularnijih proizvođača smartfina u Kini, sa 2,6 posto.
Kompanija planira da proširi svoj inženjerski tim u Kini, kao i da radi na modelima koji odgovaraju specifičnim potrebama kineskog tržišta, uključujući partnerstva sa lokalnim društvenim mrežama.
Jem je rekao da HTC namerava da postane jedna od dva najpopularnija brenda u Kini i za to dao rok do 2015. godine.