Magazin Forbs donosi priču o Lei Lei Junu, kineskom mijarderu koji smatra sebe novi Džobsom.
Osim farmerki i crne majice, što je bila prepoznatljiva odevna kombinacija Stiva Džobsa, Jun se takođe nalazi na čelu uspešne kompanije.
Radi se o kompaniji Xiaomi, koja se bavi prodajom Android smartfona i to radi vrlo uspešno.
Kada je model MI-One krenuo u prodaju prošle jeseni, imao je 300.000 porudžbina u pretprodaji za prva 34 sata, a koncept na kome se uređaj zasniva je snažan hardver uz nisku cenu. Do sada je prodato 3 miliona primeraka.
Jun kaže da mu je Džobs inspiracija, ali izričito negira da kopira njegov stil oblačenja.
Za Džobsa kaže da ne bi bilo toliko uspešan da je živeo u Kini. On je, smatra Jun, bio perfecionista, dok kineska kultura neguje umernost.
Jun ima 43. godine, koliko je imao i Džobs kada je došao do svoje prve milijarde, a kompanija planira i proboj na međunarodno tržište.