U odnosu na 2010. godinu, kada je Škoda prodala 762.600 vozila, to je porast za 15 odsto.
Na tržištima u razvoju kao što je Indija prodaja je povećana čak za 50 odsto a povećan je i plasman na važnim tržištima Kine, Rusije i Nemačke.
U 2011. godini lansirana su dva nova modela, Citigo i Rapid (u Indiji), a 2012. Škoda planira da predstavi još jedan novitet.
Zbog njegove proizvodnje proširuje se pogon u matičnoj fabrici u Mladoj Boleslavi, kazao je portparol Škode Jozef Balaž.
Od kraja 2012. godine, u pogonu u Vrhlabi proizvodiće se menjači za celu grupu Volkswagen, koja je vlasnik Škode od početka 1990-ih.
Češka automobilska industrija, prema procenama ekonomista, može čak i da zaradi na novoj ekonomskoj krizi, kao što je zaradila na onoj od 2008. godine.
Tamošnje fabrike su specijalizovane za manje, štedljive modele kakvi se u teška vremena kupuju više od luksuznijih automobila.
Škoda ima ambicije da do 2018. poveća prodaju na 1,5 miliona automobila godišnje