Magazin
Dobru atmosferu pokvario je samo izostanak političkih lidera i funkcionera, koji su bili najmnogobrojniji učesnici prethodnih „Ranč derbija“. Publika je želela da ponovo na stazi vidi prve ljude Subotice, Bačke Topole, Malog Iđoša, Sente i Kanjiže.
- Ove godine nije došao nijedan. Možda su promenili vozni park - kaže Đerđ Ago, organizator neobičnog takmičenja.
Najviše učesnika došlo iz Inđije
Takmičari su bili podeljeni u dve grupe. U prvoj su bili automobili s prednjom, a u drugoj oni sa zadnjom vučom, bez razlike vezano za kubikažu i broj konja. Zabranjeno je koristiti gume „kramponke“.
- Na taj način vozači moraju da pokažu veliku spretnost na raskvašenoj, blatnjavoj stazi i ne mogu da razvijaju veliku brzinu koja bi ugrozila bezbednost - dodaje Đerđ.
Moto-kros sa mnogo atraktivnih skokova
Ali povremenih nezgoda ima i na drugoj trci, što je pokazao Petar Tomač, vozač iz Inđije, koji je svojim „retarderom 79“ zakačio stablo bagrema. Na sreću, posledica po vozača nije bilo.
- Kada se tako nešto dogodi, zanima nas kako je prošao vozač, a automobil je već bio krš. U slučaju nezgode postaje samo veći krš - rekao je Bojan Cvetković, koji otkriva da i u Inđiji uređuju stazu za slična nadmetanja.
Ručak za sve skuvao Zoltan Dudaš
Učesnici „Ranč derbija“ kažu da na trku dolaze zaljubljenici starih mašira, koje privlači pravi zvuk motora i druženje. Karlo Kiči iz Subotice potvrđuje da s nestrpljenjem očekuje ovakva druženja na kojima sve troškove snose učesnici. - Automobil za ovakve trke se može kupiti za 200 do 300 evra. Po struci sam automehaničar, pa ne računam svoj rad u pripremi za takmičenje. Uredim ga po svojim željama i veoma sam zadovoljan. Na samoj trci ne pazimo mnogo na vozila, ali pazimo na kolege vozače - kaže Kiči.
Zoltan Silađi iz Bačke Topole kaže da u dvorištu ima tri automobila za slične derbije. Dugo je uređivao i glancao svoj BMW, pa ne izgleda da je star 32 godine. - Dolazak na takmičenje me košta oko 50 evra, ali to vredi jer je susret s prijateljima nešto što posle dugo pamtim - kaže Zoltan.
|
|
|
|