Magazin

Početna » Magazin » 2012 » August » 20

Oglašivači s Facebooka odlaze na Instagram
Očekuje se da će Instagram brojku od 100 miliona korisnika dostići već ove jeseni, nakon manje od dve godine postojanja, za šta su Facebooku trebale četiri, a Twitteru pet godina.

Najpoznatije svetske kompanije, poput Starbacksa, Nikea, Guccija, Audija i McDonald’sa, takmiče se posljednjih dana oko toga koja će prva sakupiti milion pratilaca, odnosno “followera” na najbrže rastućoj društvenoj mreži, Instagramu.

To je rezultat uočavanja velikog marketinškg potencijala koji se krije iza ekspanzivno rastućeg broja korisnika Instagrama - za koju nedelju očekuje se da će ih biti sto miliona.

Uzme li se u obzir da je pokrenut relativno nedavno, u oktorbu 2010. godine, Instagram je do sad anajbrže rastući internet servis. Facebooku je, naime, trebalo četiri godine da dosegne brojku od sto miliona korisnika, a Twitteru čak pet godina. Uz to, Instagram je dostupan isključivo preko mobilnih uređaja, i to samo onih s iOS-om (iPad, iPhone i iPod) i Android OS-om, pa se očekuje da će, kada jednom postane dostupan i preko drugih platformi, nove korisnike grabiti još agresivnije.

Upravo zato velike kompanije sve više žele biti prisutne na Instagramu - jasno im je da će, kao što je bio slučaj s Facebookom i Twitterom - najbolje iskoristiti potencijal nove društvene mreže ako budu među prvima koje će početi sakupljati “followere”.

Najdalje je, tako, stigao MTV koji ih ima preko 820.000, sledi ga Starbucks sa 760.000 i Burberry koji ima blizu pola miliona pratilaca na Instagramu.

Prema istraživanju koje je provela kompanija Simply Measured, čak 40 od sto najvrednijih svetskih tržišnih imena već je prisutno na Instagramu, a koliko je i kanal društvenih mreža bitan za oglašavanje svedoči činjenica da je od tih stotinu brendova njih čak 98 prisutno na Facebooku i 94 na Twitteru.

Kako su, međutim, Facebook i Twitter svoje vrhunce već proživeli i nadišli, i kako vrhunac za Instagram tek dolazi, počeo se događati pravi egzodus marketinških aktivnosti s Facebooka i Twittera prema Instagramu.

Već sada se tako na eBayu nudi prodaja intagram “followera”, pojavljuju se knjige o strategijama zarade preko Instagrama, a širom sveta se organizuju izložbe fotografija dotjeranih filtrima s Instagrama.

Slično tome, na internetu cveta biznis privatnim preduzetnicima koji su osmislili razne servise utemeljene na Instagramu, poput onih za slanje pravih papirnatih razglednica na kojima su slike s Instagrama, do onih koji proizvode prave uokvirene fotografije prema vašem radu na Instagramu, ali i jastučnice, šolje, priveske, majice, futrole za telefone i slične predmete na koje se može aplicirati fotografija s Instagrama.

Iz današnje perspektive uopće ne čudi odluka Marka Zuckerberga da Facebook kupi Instagram za basnoslovnih milijardu dolara.

IZVOR


CryTek
20.08.2012
497
glasova: 0





Samo registrovani korisnici mogu upisivati komentare.
[ Registruj Se | Uloguj se ]

PROČITAJTE I...
Misteriozna masa motrila je na krevetac: Kada je ugledao ovaj prizor na kameri, ...
Nećete verovati kako danas izgleda jeziva devojčica iz Kruga! (VIDEO)
Da li ste znali da najpoželjniji holivudski muškarci imaju slovenske krvi?
Šta je paraliza sna
ŠOKANTNO! Predozirali se pred detetom
Đoković: To je Gael, kriv sam, ali i u finalu!
Kinezi spremaju bogatu ponudu za Mourinha!?
Sevilla 'četvorkom' osigurala finale s Barcelonom
ZenFone Max - Asusov smartphone sa 5.000 mAh baterijom
Napokon: otkrivena "druga" Zemlja


PORUKICE


NOVO NA FORUMU
Vasa konekcija speedtest.net
MolderFBI u Internet konekcije i klijenti
Moj sajt
smitke u Moj Sajt
Turizam
smitke u Turizam
Koji auto vozis?
smitke u Automobili