PADA IM POPULARNOST: Igrica Angry Birds zabeležila drastičan pad profita
Finska firma Rovio zabeležila je pad profita od 50 odsto. Kompanija koja je 2010. godine imala prihode 5.4 miliona evra želi da se proširi van sektora video igrica i postane globalna firma za zabavu
Proizvođač popularne igrice za mobilne uređaje Angry Birds, finska kompanija Rovio, saopštila je danas da je prošle godine zabeležila pad profita od 50 odsto, budući da je povećala ulaganja da bi se izborila sa rastućom konkurencijom. Neto profit finske firme pao je na 26.9 sa 55.5 miliona evra iz 2012, dok su prihodi porasli 2.5 odsto na 156 miliona evra, prenosi agencija Frans pres.
Rovio, koji je 2010. imao prihode od 5.4 miliona evra, želi da se proširi van sektora video igrica i postane globalna firma za zabavu. Kompanija je u 2013. otvorila šest zabavnih parkova u Finskoj, Španiji i Kini i ušla na izdavačko tržište sa više od 100 dečjih knjiga na više od 30 jezika.
Printskrin: Youtube/RovioMobilePrintskrin: Youtube/RovioMobile Prodaja proizvoda inspirisanih igricom “Angry Birds” je prošle godine donela 47 odsto ukupnih prihoda finske kompanije, čija se nova igrica “Star Wars II”, kada je puštena u prodaju u septembru 2013, nalazila na prvom mestu najpopularnijih igrica koje se plaćaju AppStore-u.