Društvena mreža zaljubljenika u fotografiju -Pinterest - olakšala je pristup novim potencijalnim članovima. Zajednica više nije ekskluzivna - vrata popularnog sajta sada su otvorena svima.
Pozivnica koja je bila neophodna da biste postali član Pinteresta i počeli da kačite slike onlajn - više nije potrebna i sada bilo ko može se priključi jednoj od najbrže rastućih onlajn zajednica.
Moda i recepti vrlo brzo su postale vruće teme, što ne čudi ako se zna da je među članstvom više žena nego muškaraca.
Pozivnice su služile kao deo marketinške strategije, da bi privukle pažnju i dale sajtu dodatnu ekskluzivnost. Sličnom se taktikom koristio i Google za Google+, a pre toga i za Gmail.
Pinterest je pokrenut pre dve godine i u samo devet meseci prikupio je zapanjujućih deset milona korisnika. Sada ih je oko 31,2 miliona. Iako je isprobala više različitih tehnika prikupljanja novca, kompanija još nije otkrila kako namerava da ostvaruje prihode i zaradu.
Drugi problem za koji će morati da se nađe dugoročno rešenje je kačenje materijala zaštićenog autorskim pravima. Zasad je ponuđena mogućnost blokiranja deljenja sadržaja na Pinterestu.