Pogledajte najbolje reklamne kampanje za 2012. godinu
Reklamna kampanja za promociju bezbednosti u vozovima, pod nazivom "Dumb Ways To Die" (glupi načini da se umre), nagrađena je Gran prijem za najbolju televizijsku kampanju na Internacionalnom festivalu kreativnosti u Kanu. Priznanja su osvojile i reklamne kampanje brendova "Dove", "Ikea" i druge.
Simpatičan video "Dumb Ways To Die", u kome nasmejana bića umiru na razne bizarne načine, od novembra prošle godine na "Jutjubu" je pregledan više od 50 miliona puta.
U pitanju je zapravo reklamna kampanja za kompaniju "Metro Trains" iz Melburna, iza koje stoji agencija "McCann".
Kampanja "Meet the Superhumans" (upoznajte superljude), koja je predstavila paraolimpijce uoči Olimpijskih igara u Londonu, nagrađena je Zlatnim lavom.
- Nažalost, Gran pri je samo jedan i tužno je što izuzetni radovi ne mogu da dobiju veća priznanja - rekao je Džon Hegarti, predsednik žirija Internacionalnog festivala kreativnosti.
Među nagrađenima je i kampanja brenda za kozmetiku "Dove" pod nazivom "Real Beauty" (prava lepota), u okviru koje je snimljeno više reklama sa ciljem da pokažu "običnim" ženama koliko su lepe.
"Ikea" je dobila priznanje za kreativni video "Playin' With My Friends", nastao u oktobru prošle godine.