Iako je test prototip još uvek oblepljen kamuflažnim folijama, već se mogu primetiti neke razlike u odnosu na aktuelni model.
Dizajneri nisu odstupili od osnovnih, prepoznatljivih linija koje su karakteristične za Range Rover, ali automobil sada ima malo zaobljeniji izgled, pre svega na svom prednjem delu.
Nove su i svetlosne grupe, koje će najverovatnije biti opremljene LED tehnologijom.
Kako bi smanjili težinu novog Range Rovera, inženjeri britanskog proizvođača dosta su koristili aluminijum u izradi karoserije i šasije vozila.
Zahvaljujući tome, očekuje se da će serijski model biti 450 kg lakši od aktuelne verzije, što će dovesti do poboljšanja voznih karakteristika, manje potrošnje goriva i manje emisije štetnih gasova.
Nova generacija modela Range Rover imaće u ponudi V6 i V8 dizel agregate, kao i benzinski V8 motor. Na raspolaganju je i novi 3.0 litarski V6 koji može da razvije do 380 ks i koji će se naći u Jaguaru F-Type, a pored toga u Land Roveru rade i na plug-in hibridnoj verziji.