Magazin
Tri godine nakon pojavljivanja poslednje generacije Astre na tržištu, Opel predstavlja redizajniranu verziju ovog automobila. Pored osvežene spoljašnjosti i enterijera, u ponudi su novi motori, kao i novi model – Astra sedan.
Redizajnirana Astra vizuelno se razlikuje od aktuelne verzije pre svega po izmenama na prednjem i zadnjem delu vozila.
Astra sa 5 vrata i Sports Tourer sada imaju svež i više sportski izgled nego pre. Opelov dizajnerski tim koncentrisao se na prednji deo automobila i donju rešetku hladnjaka koja je inspirisana dizajnom Astre GTC.
Gornja rešetka dobila je upečatljiviju hromiranu lajsnu u obliku krila, a restilizovana su i svetla za maglu.
Na zadnjem delu, pozicija za registarsku tablicu na hečbak verziji oblikovana je na nov način tako da se dobio osećaj širine, a kako kod modela sa 5 vrata, tako i kod Sports Tourer modela, na donjem delu zadnjeg branika nalazi se i ukrasna hromirana lajsna.
Nove 17 inčne alu felne standard su kod Sport seta opreme, a kao opcije tu su i dve nove veličine alu felni od 18 i 19 inča, obe sa 5 kraka.
Osim toga, Astra sa 5 vrata, Sports Tourer i sedan dobili su nove tkanine, boje i dekorativne šablone u enterijeru.
Uz novi sedan, pored već postojećih hečbeka sa 5 vrata, Sports Tourer karavana i GTC kupea sa 3 vrata, kao i sa njegovom OPC verzijom visokih performansi, porodica Astra modela sada je kompletirana.
Opel će u narednih šest meseci proširiti i ponudu pogonskih grupa. Nova Astra OPC već se može naručiti sa 2.0-litarskim benzinskim turbo motorom sa direktnim ubrizgavanjem.
Sa izlaznom snagom od 206 kW/280 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 400 Nm, Astra OPC je najsnažnija i najbrža Astra do sada - maksimalna brzina ovog kupea je 250 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6,0 sekundi.
Od jeseni biće dostupna i Astra sa novim 2.0-litarskim BiTurbo CDTI motorom, sa izlaznom snagom od 143 kW/195 ks i 400 Nm obrtnog momenta. Ovaj agregat poznati je još iz Insignije, ali sada je po prvi put predstavljen u segmentu kompaktnih serijskih modela.
BiTurbo motor biće u ponudi kod Astre sa 5 vrata, Sports Tourera i GTC modela.
Opel takođe najavljuje i poboljšanja na već postojećoj 1.4-litarskoj turbo benzinskoj jedinici sa 103 kW/140 ks. Ovaj motor sada je opremljen „overboost“ funkcijom koja privremeno povećava obrtni moment za dodatnih 10%, sa 200 na 220 Nm.
Pored novih motora, u redizajniranoj Astri sada su dostupne i neke tehnologije koje su debitovale na modelima Insignia i Zafira Tourer.
Reč je o drugoj generaciji Opel Eye prednje kamere sa unapređenim sistemom za prepoznavanje znakova (TSA II), zatim sistemom upozorenja pri napuštanju trake (LDW), sistemom za praćenje razdaljine automobila (FDI) i sistemom upozorenja na frontalni sudar (FCA).
Ovi sistemi izdaju upozorenja kako bi pomogli u sprečavanju kritičnih situacija, na primer kada je vozač ometen ili izgubi koncentraciju.
Drugi sistemi za pomoć uključuju zadnju kameru, sistem za pomoć pri parkiranju, upozorenje o mrtvom uglu i prilagodljivu kontrolu vožnje (ACC) zasnovanu na tehnologiji radara sa sistemom za kočenje zbog mogućeg sudara (CIB) koji radi u dometu od 50 km/h do 180 km/h.
ACC sistem pomaže vozaču da održava odabranu brzinu tako što automatski ubrzava ili usporava dok održava bezbednu razdaljinu od vozila ispred njega. Kada radar prepozna potencijalni direktan sudar, CIB funkcija automatski usporava vozilo i značajno redukuje udar.
Cene nove linije modela Opel Astra počinju od 16.770 evra (preporučena maloprodajna cena u Nemačkoj uključujući PDV) za verziju sa 5 vrata sa osnovnim paketom opreme.
Preporučena cena za novu Astru sedan u Nemačkoj kreće od 18.270 evra.
Koliko će nova Astra koštati u Srbiji još uvek nije poznato, a za sada se zna da će prodaja Astre sedan na našem tržištu početi tokom jeseni.
IZVOR
|
|
|
|