Fabrika u Mladoj Boleslavi njegov razvoj upravo počinje, pa bi na tržištu trebalo da se pojavi najranije za pet godina, rekao je češkom izdanju magazina Forbs predsednik i izvršni direktor firme Vinfrid Valand.
Auto bi, prema njemu, trebalo da konkuriše vozilima kao što je na primer "kia sorento", koja je pola metra duža od "škode jeti", a u osnovnoj verziji košta skoro 600.000 kruna (23.500 evra).
Najveća češka fabrika automobila je još ranije objavila da do 2018. godine planira da poveća prodaju na 1,5 miliona vozila godišnje. U prvih devet meseci ove godine prodato je 741.800 automobila. Istovremeno je predstavila i dva nova vozila. U indijskoj fabrici Pune 9. oktobra je pokrenula serijsku proizvodnju nove kompaktne limuzine "rapid". U novembru je počela prodaju malog vozila "sitigou", koji se proizvodi u fabrici u Bratislavi.
Mladoboleslavska firma tako sada proizvodi sedam modela. Pored dva ovogodišnja noviteta, to su "oktavija", "fabija", "rumster", limuzina "superb" i terensko vozilo "jeti", potseća agencija ČTK.