U posljednjih 40 godina, mnogo toga se promijenilo, ali je jedna stvar ostala ista – neponovljivi okus Smokija!
Dominantan okus kikirikija i prepoznatljiva hrskavost učinili su ga hranom svih generacija, neizostavanim pratiteljem na putovanjima, druženjima, čajankama …
Smoki je proširio svoju porodicu, ali i povećao broj svojih vjernih obožavalaca. Oni stariji ostali su vjerni svom flipsu, dok su u isto virjeme podučili one mlađe šta su to prave stvari.
Nastao davne 1972. godine, Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, toliko popularan da je postao generičko ime za grupu flips proizvoda. Pravi se od najkvalitetnijih prirodnih sirovina – kukuruzne krupice, svježe pečenog kikirikija i biljne masnoće, bez ikakvih aditiva. Upravo zbog toga on je tako tradicionalan, a mlad duhom, hrskav, a topi se, ukusan, a prirodan, te predstavlja savršen spoj – jedinstven u svijetu flipsa. Upravo zbog toga, Smoki je brend broj 1 u regiji, sa najvećim brojem fanova na Facebooku, koji prevazilazi brojku od 442.000.
Povodom velike godišnjice – 40. rođendana, Smoki je pokrenuo novu FB aplikaciju – Najveći lanac Smoki fanova – kako bi dobio čestitku koju zaslužuje – najveću!
Svako treba na kreativan i sebi svojstven način, u prostoru koji izabere, pojesti jedan Smoki, proslijediti vrećicu dalje i sve to zabilježiti video kamerom. Video radovi s najviše ‘lajkova’ dobiće nagrade, ali će posebni žiri nagraditi one najoriginalnije.
IZVOR |