Poznati proizvođači televizora planiraju uvođenje politike minimalnih cena, da bi izbegli sve veće razlike među cenama na tržištu.
Sony i Samsung, suočeni sa sve češćom pojavom prodavaca koji nude njihove HD televizore po neprihvatljivo niskim cenama, žele da uvedu politiku minimalnih cena u svoje poslovanje, da bi pobedili velike razlike među trgovcima.
Ta informacija, koju je objavio list "Vol strit džurnal" (Wall Street Journal), označava početak "obračuna" dve velike azijske kompanije sa nezdravom konkurencijom među cenama na tržištu.
Sony i Samsung više ne žele da gledaju kako se njihovi televizori prodaju po cenama ispod određenih i zbog toga će odrediti minimalnu cenu, ispod koje neće smeti da se "ide."
Tako bi na primer ekrani prodavani po ceni od 644 dolara 2009. godine, uskoro mogli da budu ponuđeni po ceni od 545 dolara, što bi podrazumevalo sniženje od petnaest odsto, objavilo je udruženje potrošača - CEA (Consumer Electronic Asociation).