Digitalna distribucija igara bez sumnje je budućnost industrije – iako je PC platforma odavno objeručke prigrlila taj model kroz Valveov Steam, a naknadno i kroz EA-ovu Origin platformu, piše Zimo.
Prema riječima čelnika Sony Worldwide Studiosa, Shuheia Yoshide, PlayStation 4 biti će sličan njihovom handheldu Viti na kojoj su sve igre dostupne digitalno, dok se neke isporučuju i na prenosivim memorijskim jedinicama. Do sada je po pitanju PS3-a to bio obrnuti slučaj – malen broj naslova bio je isključivo dostupan na PS Storeu, dok se većina distribuirala putem blu-ray medija, s time da su neke igre do 15 GB imale i svoje digitalno izdanje.
Jednog dana kada će igračima na raspolaganju biti bogata PS4 biblioteka igara, Sony već sada ozbiljno razmišlja o uvođenju tri razine pretplate (silver, gold i platinum) koje bi vlasniku konzole dale na raspolaganje različitu količinu sadržaja i pripadnih usluga.
Iako ovo sve divno zvuči u teoriji, igrače bi mogla zabrinuti podaktovna težina tih naslova od koji već sada mnogi premašuju 20 GB, a budimo realni, nemaju svi igrači super brz internet.