Facebookov tim za obradu statističkih podataka je analizirajući promene u statusima korisnika došao do zanimljivih podataka o tome kako se tokom godine započinju, ali i raskidaju veze.
Facebookov tim uporedio je broj korisnika koji je tokom godine svoj status promenio iz "singl" do "u vezi", odnosno od "sam/a" do "veren/verena", kao i one koji su statuse menjali od "u vezi" do "nismo zajedno", kako bi utvrdili "uspešne" i "neuspešne" periode u ljubavnim odnosima.
Ispostavilo se da letnji meseci ne pogoduju romansama, jer se tada više veza raskida nego tokom ostalih perioda u godini.
Broj novih ljubavnih parova raste oko Dana zaljubljenih i božićnih i novogodišnjih praznika. Facebook 14. februara beleži za 49 odsto više novih veza nego raskida, a ljubav cveta i oko Božića, kada ima za 34 odsto više "sveže zaljubljenih" nego onih koji se rastaju.
I dan u nedelji utiče na veze, pa su tako petak i subota "dani za raskide", naročito kod korisnika koji imaju 25 godina i više, a nedelja, ponedeljak i utorak su dani kad novi parovi svoje Facebook prijatelje obaveštavaju da su "u vezi", prenosi "Dejli mejl".