Magazin
Stiže novi „ševrolet kamaro" |
Pre više od 40 godina „kamaro" je predstavljen svetu kao američki „mišićavi" četvorotočkaš. Kao automobilska ikona našao je mesto u srcima mnogih vozača. Do 2002. godine proizveden je u čak 4,8 miliona primeraka! Mnogo se toga izmenilo od prvih dana na ovom automobilu, ali strast koja nastaje prilikom vožnje nije. Dizajneri su odlučili da sa novim modelom odaju počast tom jedinstvenom vozačkom iskustvu stvarajući apsolutno modernu interpretaciju modela „kamaro". Sa svojim snažnim stavom, niskim spojlerom i proporcijama karoserije od napred ka pozadi, novi „kamaro" priznaje svoju bogatu prošlost, ali izbegava opasnost da bude uhvaćen u „retro" fokus.
Unutrašnjost nove „Ševroletove" perjanice mešavina je nasleđa i savremenog duha. Enterijer je jednako impresivan kod vozača i suvozača, kao i na zadnjoj klupi gde ima dovoljno mesta za još dva putnika. Pažnja je posvećena detaljima. Par duboko uvučenih instrument tabli, sa okruglim „instrumentima" u četvrtastim otvorima, predstavlja kontrast sa paketom ambijentalnog osvetljenja koje koristi naprednu LED tehnologiju svetlosnih cevi, kako bi u kabini stvorio toplu i privlačnu atmosferu. Višak pažnje posvećene detaljima je očigledan kod grupisanja elemenata na centralnoj konzoli. Ovaj raspored inspirisan je modelom iz 1969. godine, ali sad ima moderno pozadinsko LED osvetljenje.
Ispod haube ovaj lepotan „krije" motor u verziji 6.2-litarski V8 LS3, snage 432 KS, kao i agregat 6.2 V8 L99 od 405 KS. Do „stotke" stiže za 5,5 sekundi, a maksimalna brzina je 250 km/h. Na otvorenom putu potroši oko 10 litara benzina, u gradskoj vožnji 18, a zapremina rezervoara je 72 litre! Elektronska kontrola stabilnosti i sistem kontrole proklizavanja su standardni deo opreme. Odlični šestostepeni manuelni menjač ima opciju i za konstantno brz polazak. Ova „ljuta guja" dugačka je 4,8 metara, široka 1,9, visoka 1,4, a međuosovinsko rastojanje je 2,8 metara.
|
|
|
|