Magazin
Zakerberg: Cilj Fejsbuka tri do pet milijardi korisnika |
Glavni cilj Fejsbuka je da uveća broj korisnika sa sadašnjih milijardu na tri do pet milijardi, a tome će doprineti i nova aplikacija “houm” (Home) za pametne telefone koja je ove sedmice predstavljena u SAD, izjavio je osnivač i rukovodilac te društvene mreže Mark Zakerberg.
Aplikacija za telefone sa operativnim sistemom Android omogućava nov način razmene informacija, statusa i fotografija u mreži Fejsbuk, a moći će u SAD da se preuzima počev od 12. aprila, prenosi agencija AP.
Zakerberg kaže da je aplikacija napravljena sa ciljem da zauzme važno mesto u životu korisnika pametnih telefona i da “ljude stavlja ispred programa”. “Prema našim podacima ljudi provode oko 23 odsto vremena na internetu koristeći se mobilnim tehnologijama”, rekao je Zakerberg, uz napomenu da su stručnjaci Fejsbuka, radeći naporno u periodu od 18 meseci, napravili najbolji proizvod u poređenju sa svim što su ranije uradili.
Home aplikacija omogućava da sadržaj s Fejsbuka bude učitan na ekranu mobilnog telefona i kada je uključen houmskrin i lokskrin, a korisnici će moći da ostavljaju komentare direktno sa Home ekrana.
Zakerberg je dodao da će aplikacija, pored smartfona, biti dostupna i za tablet uređaje. Home će u pocetku funkcionisati samo na nekim modelima telefona, uključujući HTC One X i One X plus i Samsung Galaxy 3 i Galaxy Note 2. Aplikacija, za sada, nije kompatibilna sa Guglovim modelom Nexus.
Home je lansiran nakon višegodišnjih spekulacija da Fejsbuk planira da napravi svoj telefon ili operativni sistem da bi privukao veći promet korisnika. Zakerberg navodi da te spekulacije nemaju smisla jer veruje da bi eventualni Fejsbukov telefon završio u rukama 10 do 20 miliona ljudi, dok Home aplikacija može da se nađe na ekranima svih telefona koji koriste platformu Android.
“Mi smo se opredelili da napravimo vlastitu “kuću” (Home), na aparatima koji se već proizvode”, rekao je Zakerberg. Samo u SAD, 64 miliona ljudi će ove godine koristiti telefone na Android platformi, procenjuje istraživačka firma eMarketer.
IZVOR |
|
|
|