Kad ljudi znaju da je nešto poslednje, poput komadića čokolade, u tome uživaju više nego inače, otkriva studija Univerziteta Mičigen, a piše "Daily mail".
Tokom istraživanja u kom je učestvovalo 2000 volontera, ispitanici je trebalo da isprobaju pet različitih komadića čokolade, a nakon toga odrede u kom su najviše uživali. Gotovo 66 odsto onih koji su znali da je komadić čokolade koji jedu poslednji, istakli su da je taj ujedno i najslađi. Isto je učinilo oko 22 odsto onih koji nisu znali da je komadić koji jedu poslednji, potvrđuje istraživanje.
Krajevi na nas deluju pozitivno, najverovatnije zato što smo naviknuti da se stvari završavaju dobro, poput filmova i dezerta kao poslednjeg u sledu jela - ističe vođa istraživanja Ed Obrajan.
U nekim slučajevima to saznanje može da se iskoristi i u praksi, pa tako kandidat koji je na razgovor za posao došao poslednji, može da deluje bolje od onog koji je bio prvi na redu, dodaje on.