Inicijalu D&G svako poznaje na celom svetu. Dolce & Gabanna je najpoznatija modna, ali i parfemska marka, bez obzira što su Domenico Dolce i Stefano Gabanna tek 1985. godine otvorili čuvenu modnu kuću u Milanu. Otac Dolce-a je bio šef u jednoj modnoj kompaniji, gde je i sam Dolce radio i upoznao se sa kreatorskim poslovima. Naknadno je završio školu, a kasnije se upoznao sa Gabannom, koji je po struci bio grafičar. U privatnom životu su isto predstavljali jedan par, a u poslovnom životu su uz dana u dan postizali sve veće uspehe, pogotovo sa prvom kolekcijom koja je bila jedinstvena i neobična na svoj način.
Njihova kompanija danas poseduje tri različita brenda. Dolce & Gabanna predstavlja ekskluzivniju i skuplju liniju za dame i gospoda, D&G je fokusiran na mlađu publiku i na tinejdžere, prodaju odeće i aksesoare po pristupačnijim cenama, dok je treći brend D&G Junior za najmlađe, do 13 godina. Njihova odeća je jedinstvenog kroja i ne žele da kopiraju ni jedan trend ili modu, veoma su razigrane, ali ujedno i klasične, elegantne i bezvremene.
Madonna je svakidašnji gost u kompaniji Dolce & Gabanna, pošto već godinama reklamira njene proizvode. Svoje parfeme, takođe, isključivo prezentuju pomoću slavnih ličnosti poput Scarlett Johannson, Monica Bellucci, Naomi Campbell ili Matthew McConaughey, koji se pojavljuju u reklamnim spotovima ili bilbordima ove čuvene marke.
Prvi parfem se pojavljuje na svetskom tržištu 1992. godine. Javnost i zvezde su bile oduševljene sa novim mirisom D&G za žene. Klasična, intenzivna i ženstvena aroma spada u red aldehidno cvetnih nota. Intenzivno se osećaju citrusni akordi koji su ublaženi sa cvetnim aromama raznih latica. Nakon dve godine su predstavili i muški par ovog prefinjenog mirisa za ležerne i muževne džentlmene. Energična svežina se zahvaljuje citrusima, a aromatično srce sjedinjuje ljutu aromu bibera i cvetnu svežinu lavande i žalfije. 1997. godine kreiraju jednu novu kompoziciju, By Man za muškarce, a zatim 1999. godine njegov par za žene By Woman. Ovi parfemi su bili provokativni i divlji mirisi upakovani u bočice sa životinjskim motivima koji su još više istakli intenzivno pulsirajući karakter same arome.
2001. godine je Light Blue ženska verzija mirisa doneo posebno veliki uspeh kompaniji D&G. U suštini prouzrokovao je bitne promene u svetu parfema. Do tad niko nije uspeo da na taj jedinstven način sjedini voćne i cvetne arome. Parfem je i dan danas na prvoj poziciji svih top lista najboljih mirisa. Veoma je svež, lagan i prozračan sa punim sočnim akordima citrusa. Preporučuje se ležernim ženama koje vole miris vazdušnog povetarca i vlažnost morskog talasa. 2009. godine promovišu jednu posebnu kolekciju koja je inspirisana tarot kartama. Parfemi su predstavljeni kao uniseks i svaka je na svoj način različit. Svaki miris predstavlja jednu temu ili priču, a reklamiraju ga top modeli. I za sam kraj da izdvojimo jednu intenzivnu aromu iz One kolekcije, najpopularniju The One za žene. Karakterističan parfem privlači pažnju i ističe unutrašnji svet prave dame. Orijentalna cvetno voćna kompozicija je topla, senzibilna koja u sebi sadrži nežne puderaste tragove vanile.