Gugl je uveo mogućnost poslovnim korisnicima da postave sopstvene stranice na društvenoj mreži Gugl +. Gugl plus pomaže kompanijama da se približe svojojh publici
Gugl + Pages omogući će kompanijama, brendovima i raznim kampanjama da se priblže svojoj publici. Njima neće biti naplaćivano za ovu uslugu niti će na njihovim stranicama biti postavljane druge reklame.
Modna kuća Barberi, fudbalski klub Barcelona i "Mapeti" su među prvim organizacijama koje su prihvatile učešće.
Gugl kaže da ova usluga nudi više od običnog izloga. Kompanije će moći da dodaju "+" link na neku od reklama izlistanih u rezultatima firme ili na neku marketinšku kampanju. Vlasnici stranica će onda moći da prate koliko ljudi je kliknulo na njihovu Gugl + stranicu i odakle su na nju došli.
Međutim, Gugl neće otkrivati pojedinačne IP adrese ili druge lične podatke.
Poslovni korisnici će moći da koriste i opciju Circles kako bi različite inofrmacije spojile sa različitim grupama. Takođe će imati mogućnost organizovanja video četovanja sa maksimalno devet korisnika (preko Hangouts opcije).
"Kompanije vole da budu prisutne na društvenim mrežama, to im daje mogućnost dvosmerne komunikacije sa potrošačima”, kaže prof. Džeremi Bejker iz Evropske poslovne škole ESCP. "Tu stvaraju vrlo ubedljivu i intimnu atmosferu a sajtovi ostavljaju utisak bezbednog mesta".
Gugl kaže da je preko 40 miliona ljudi do sada otvorilo profil na Gugl + i, premda Facebook ima desetostruko više korisnika, Gugl + veoma brzo raste.
Pred ovom mrežom je, međutim, veoma dug put pre nego što postane ozbiljnija pretnja Zakerbergovom čedu.