Oznaku RS dosad su nosili najprestižniji sportski modeli iz Audija, a kako sada stvari stoje, čak i od najprestižnijeg postoji prestižnije.
Sufiks Plus u Audijevoj oznaci za TT-RS predstavlja unapređivanje 2,5-litarskog peterocilindraša za 20 KS i 15 Nm, što ukupno iznosi 360 KS i 465 Nm. Kupci će i dalje moći da biraju između ručnog šestobrzinskog i automatizovanog sedmostepenog menjača.
U slučaju ovog prvog, ubrzanje do stotke traje 4,3 sekunde, dok modelu s automatizovanim menjačem za isto treba dve desetinke manje. Maksimalna brzina ograničena im je na 280 km/h.
Paket Plus donosi i mat-aluminijsku rešetku hladnjaka, nove 19-colne aluminijske felne i kućišta bočnih retrovizora izrađena od ugljenikovih vlakana, ojačanih polimera.
Najsnažniji TT dostupan je u kupe i roadsterskoj verziji, a početna cena u Nemačkoj iznosi 60.650 evra.