Vreme je da unovčite znanje i kreativnost – učestvujte u velikom takmičenju kompanije Rinigier Axel Springer, napravite free to play igricu, prijavite se na konkurs i osvoji 20,000 evra u kešu, 500.000 evra u oglasnom prostoru. I to nije sve, partnerstvom s organizatorom akcije zaradite mnogo više – 50 odsto prihoda od buduće ekonomske eksploatacije igrice na svetskom tržištu!
Konkurs je otvoren od 06. maja i trajaće do 15. septembra. Međunarodni stručni žiri će prema uslovima konursa odabrati najbolju igricu, a kompanija Ringier Axel Springer obezbediti oglasni prostor u svojim online izdanjima za promociju aplikacije u vrednosti od pola miliona evra.
Jedino što treba da uradite je da napravite igricu, po modelu free to play, šo podrazumeva mogućnost dodatne zarade kroz "in game” kupovinu. Free to play poslovni model (aka freemium) podrazumeva da igrači besplatno preuzimaju igricu. Zarada kroz takav model igrice se ostvaruje kroz mikro-transakcije, tzv "in game” kupovine koji su jedan od najplodonosnijih poslovnih modela u novoj eri digitalne distribucije informacija.
Nakon izbora igrice i promocije kroz 30 najposećenijih sajtova u Slovačkoj, Češkoj, Poljskoj i Srbiji, pobednik i kompanija Ringier Axel Springer u narednom periodu dele zaradu 50:50!
Patrik Bus, CDO u kompaniji Ringier Axel Springer Media AG kaže: "Želimo da dopremo do talentovanih i motivisanih programera posebno u Centralnoj i Istočnoj Evropi i da nam pošalju svoje inovativne ideje. Pored novčane nagrade za programera, mi ćemo obezbediti značajnu količinu oglasnog prostora na našim platformama, za aplikaciju, koja će pobediti u ovom takmičenju, što čini ovo takmičenje tako interesantnim.”
Žiri koji će izabrati pobedničku igricu sastavljen je od relevantnih stručnjaka iz Poljske, Slovačke, Češke i Srbije.
Više informacija o uslovima konkursa i načinu prijave možete pronaći na iOS Competition sajtu.