Đoković završio saradnju sa "Serđo Takinijem" i u Parizu će potpisati sporazum o sponzorstvu sa japanskom firmom.
Novak Đoković, koji u utorak slavi 25. rođendan, završio je saradnju sa proizvođačem italijanske sportske opreme "Serđo Takini" i postaće novo zaštitno lice jednog od najprestižnijih svetskih brendova - japanskog proizvođaca sportske odeće i opreme "Uniklo".
"Serđo Takini" je saopštio:
"Odluku smo doneli zajedno i prijateljski. Novak Đokovića na Rolan Garosu neće više biti naš ambasador".
Đoković je opremu "Serđo Takini" nosio od 1. januara 2010. godine i u njoj postao svetski "broj 1".
Sporazum o sponzorstvu sa "Uniklom" biće potpisan u Parizu.
Novak ce nositi majice sa novim logoom već na Rolan Garosu.
"Uniklo", ćerka-firma Fast Retailing Co, je najjači brend u Japanu, kao i poslovni gigant na globalnom nivou, čiju su opremu nosili japanski atletičari na Olimpijskim igrama 1988, 2002 i 2004.
Oni imaju 92 prodavnice u Tokiju i 840 širom Japana, kao i 200 prodavnica u svetu.
Najekskluzivnija je ona na Petoj aveniji u Njujorku koja se prostire na više od 8.000 kvadratnih metara.
Njihovi najveći konkurenti su "H&M" i "Zara", što je dokaz da se firma okrenula proizvodnji "kežual" odeće, a da je i istovremeno posvećena proizvodnji kvalitetne sportske opreme i inovacijama u tehnologiji i tekstilnoj industriji.
"Uniklo" je sponzorisao japanskog vrhunskog tenisera Keja Nišikorija i bez sumnje će postati jos poznatiji u svetu sa zvezdom kao što je Novak Đoković.