Prethodni put kada je Porsche izašao u javnost za detaljima u vezi sa modelom 918 Spyder, novinarima je prikazan radni prototip, bez završene karoserije.
Par meseci kasnije u prilici smo da vidimo prve fotografije gotovog prototipa, na kojima se primećuje da je automobil zadržao približan izgled koncepta iz 2010 godine. Kako bi naglasili njegove trkačke karakteristike, vozilo je predstavljeno u takmičarskom izdanju.
U Porscheu tvrde da je 918 Spyder u stanju da stazu u Nirburgringu pređe za 7 minuta i 22 sekunde ili za deset sekundi brže u odnosu na model Carrera GT.
U odnosu na koncept, promenjen je dizajn farova, restilzovani su detalji na zadnjem delu automobila, dok se izduvne cevi, umesto na boku, sada nalaze na gornjem delu vozila, iznad motora.
Porsche je dizajnirao i krovne panele koji se mogu ručno skinuti i smestiti u prtljažnik na prednjem delu automobila.
Porsche 918 Spyder ima hibridni pogonski sistem koji se sastoji od 4.6 litarskog V8 motora i dva elektromotora, od kojih jedan pokreće prednju, a drugi zadnju osovinu.
Benzinski motor u stanju je da razvije 578 ks, a snaga se prenosi na zadnje točkove preko sedmostepenog menjača sa duplim kvačilom, dok elektromotori imaju ukupno 231 ks. U Porscheu kažu da kombinovana snaga hibridnog pogona dostiže 780 ks.
Prema tvrdnjama ljudi iz nemačkog proizvođača, 918 Spyder u kombinovanom režimu vožnje, uz pomoć elektromotora, prosečno troši svega 3 l/100km. Ako se kreće isključivo na električni pogon, Porsche 918 Spyder može da pređe razdaljinu od 25 kilometara.
Iz Porschea su ranije saopštili da je automobil u stanju da od 0 do 100 km/h stigne za 3 sekunde, dok je maksimalna brzina deklarisana na preko 320 km/h.
Porsche 918 Spyder počeće da se proizvodi u septembru 2013, a cena na evropskom tržištu trebalo bi da startuje od 645.000 evra.