Ipak, i jedni i drugi vole maksimalnu brzinu, a upravo je u tome novim šelbijem GT500 "Ford" zapaprio Evropljanima. Kako drugačije interpretirati činjenicu da najsnažniji mustang direktno iz "Fordovih" pogona, bez ikakvih dodatnih paketa opreme, razvija - 650 KS i 812 Nm okretnog momenta!
5.8-litreni motor, najsnažniji serijski V8 na svijetu, u cijelosti je izmijenjen, od bloka do nove radilice, glave, kompresora, klipova i klipnjača, a za to da se sva ta žestina uvjerljivije prenese na zadnje točkove i podlogu brinu se novi šesterobrzinski ručni mjenjač s dužim konačnim prijenosom te robusnija spojka i Torsenov diferencijal s ograničenim proklizavanjem. 650 KS je dovoljno za maksimalnu brzinu veću od 320 km/h direktno iz fabrike. Kome treba elektronska blokada, kad se za zaustavljanje brinu glomazni Brembovi diskovi na svim točkovima? Zahvaljujući elektronski kontroliranom Blisteinovom vješanju te ukupnoj masi od 1.750 kilograma, ne bi nas začudilo to da "Ford" iznenadi i na zavojitoj stazi.
Morat ćemo se strpjeti do završetka autosalona u Los Anđelesu, gdje će automobil ove sedmice biti službeno predstavljen, da bismo saznali za što je sposoban, no već sada možemo zaključiti da nam je žao što ga nećemo tako skoro vidjeti s ove strane Velike bare.