Na uzorku od 500 internet korisnika, starosti između 16 i 54 godine, sprovedeno je istraživanje u oktobru prošle godine, a za temu ima digitalne i društvene medije, odnosno njihov sve veći značaj za pojedince i kompanije.
Istraživanje je pokazalo da se rast upotrebe društvenih mreža usporio na globalnom nivou, a tako je i u Srbiji.
Aktivnost na internetu koja je u Srbiji zastupljena više od svetskog proseka je gledanje video klipova, i to sa čak 91 posto, otvaranje profila na društvenim mrežama zastupljeno je sa 46, a upravljanje profilima sa 71 posto.
Internet korisnici u Srbiji više vremena provode na internetu nego gledajući televiziju, a televizija i mobilni su podjednako zastupljeni.
Jedna od aktivnosti koja opada i na globalnom i domaćem nivou je blogovanje, sa 76,7 na 49,7 posto ove godine, dok je mikroblogovanje, koje u svetu raste, u Srbiji manje zastupljeno nego prošle godine.
Što se domaćih internet korisnika tiče zabeležena je i drastična dominacija društvenih mreža nad drugim formatima, kao što su blog, forum ili zvanični sajtovi brendova, pokazalo je istraživanje.
Korisnicima je bitnija promocija nego zaštita, pa se lični podaci i dalje dele, a zabrinutost za privatnost iskazalo je 60 posto (globalni prosek je 65).
Internet korisnik u Srbiji u proseku internetu pristupa sa 4 uređaja, a najzastupljeniji su PC i mobilni, tok smartfon i tablet manje.
Wave već šest godina sprovodi globalna medijska agencija Universal McCann, a WAVE 6 u Srbiji sprovode agencije Universal Media i Fastbridge
Svesno idemo u propast. To mi se svidja kod nas. Sami smo krivi, a citavog zivota krivimo druge. Ugasimo kompove, modeme, pa cak i televizore i svi u kafane.