Ženama je omiljeni partner za šoping najbolja prijateljica, a najgori muž ili dečko. Kod davanja objektivnog mišljenja, 70 posto njih najviše veruje svojoj majci po pitanju kako im stoji odeća, pokazala je studija britanskog trgovinskog lanca The Chimes na više od 2.000 žena. Više od dve trećine njih radije će pitati mamu nego svog partnera "izgleda li mi guza veliko u ovome", jer smatraju da će njihovi partneri to pitanje doživeti kao trik i neiskreno odgovoriti, piše "The Daily Mail".
Žene vole kupovinu. To je razlog zašto one žele da njihovi muškarci idu sa njima u prodavnicu. Muškarci s druge strane, ne vole ovu naviku žena. To nije samo zbog finansija, već muškarci ne vole kupovinu kao žene. Oni odmah kupe ono što im je potrebno i ne vole izlaziti iz jedne prodavnice i ulaziti u drugu.
Poznato je da su žene zavisne od kupovine. Kupoholizam je nekontrolisana potreba za kupovinom uglavnom nepotrebnih stvari. Većina žena kaže da je to njena strast i da se u šopingu oseća posebno. Taj osećaj i tu euforiju retko šta može da zameni. Mnoge žene šopingom ispunjavaju i svoje emotivne praznine, tako se opuštaju od stresa na poslu i svakodnevnice. Sreća pri kupovini je ogromna ali i prolazna te kupoholičarke stalno teže novoj kupovini jureći taj dobar osećaj. Sniženja imaju veliki značaj u kupoholizmu . Na sniženju se kupuje skoro sve uz izgovor: " Vauu koliko je bilo, sada upola manje, zatrebaće ako ne pre, za sledeću sezonu. " TV reklame i časopisi povećavaju zavisnost. Žene vole da prate zbivanja u zemlji i svetu i da izgledom podsećaju što je moguće više na poznate ličnosti. Kreditne kartice dođu kao najbolje drugarice jer omogućavaju lakšu kupovinu. Kupiš odmah a platiš od plate i to na rate. Realno, na kamatu niko ne obraća pažnju.
Konstatovali smo da muškarci ne vole šoping. Ono što je ženama najveća strast, za njih je najveća muka. Ako još sumnjate u to, idite do tržnog centra gde će vas sačekati plejada unesrećenih muškaraca. Oni najhrabriji muškarci koji se upute u kupovinu sa svojim partnerkama brzo posustanu i završe na stolicama i krevetima, umorni kao da su satima radila najteži fizički posao. Oni su tu da nose kese i sve što je žena kupila, ili da komentarišu kako stoji suknja ili haljina na voljenoj osobi. Često samo klimaju glavom ili odgovore: „Super ti stoji, kupi i ajmo kući“…
Muškarcima više odgovara kupovina preko web prodavnica koji nude širok spektar proizvoda po nižim cenama. Na ovaj način će se lakše odlučiti za određeni proizvod, mogu da pročitaju komentare drugih i da na taj način lakše naruče dotičnu robu. Manje vremena izgube, ali će biti zadovoljniji.