Opis:
Decenija iza nas se karakteriše na mnoge načine. Za jednu, ne tako malu grupu ljudi, ona neće biti poznata niti po 11. septembru, niti invaziji na Irak, niti formiranju i širenju Evropskih i drugih Unija, bilo kom drugom političkom ili sličnom događaju, procesu ili dešavanjima. To je, prosto, bila decenija između dva StarCraft naslova. Dobrodošli u futuristički, mračni svet večite borbe među zvezdama...Kada se 1998. godine pojavio prvi StarCraft naslov, mnogi su bili skeptični u pogledu uspeha naslova. Smatralo se da će on ostati u senci do tada već ekstremno popularnog WarCraft-a. Mislilo se da SF okruženje sa Alien-olikim Zergovima, uzvišenim Protosima i uvek kvarljivim Ljudima...
Kada se 1998. godine pojavio prvi StarCraft naslov, mnogi su bili skeptični u pogledu uspeha naslova. Smatralo se da će on ostati u senci do tada već ekstremno popularnog WarCraft-a. Mislilo se da SF okruženje sa Alien-olikim Zergovima, uzvišenim Protosima i uvek kvarljivim Ljudima neće biti toliko privlačno kao fantazijsko okruženje tada neprikosnovene strategije u realnom vremenu, odnosno da neće dostići toliku popularnost, tim pre što je žanrovski bila identična prethodniku. StarCraft se pojavio i – ostalo je istorija. Ushićena publika je prosto hitala da sebi obezbedi primerak igre koja je na prečac dobila nezvaničnu titulu najbolje strategije u realnom vremenu (u daljem tekstu: RTS, od engleskog izraza Real Time Strategy) svih vremena, kritike su bile maksimalno pohvalne. Sama igra je nudila neprevaziđeni miks svemirske opere, grandioznih događaja u kampanji, napredan interfejs, fantastične mape, rase različitih karakteristika sa drugačijim stilovima borbe, pružajući uživanje i onima koji su želeli da bez mnogo cimanja i truda uživaju u priči kampanje boreći se protiv računara, kao i onima kojima su primarna stvar bili permanentni okršaji u režimima za više igrača protiv živih ljudi sa druge strane. Nakon dve godine, usledila je ekspanzija StarCraft: Broodwar, koja je donela nastavak priče u kampanji, ali i obogatila svaku od rasa nekolicinom novih jedinica, koje su bile više nego dovoljne da utiču na stil borbe i razvijanja. Od tada do danas je prošlo gotovo deset godina. Veliki broj onih koji su se nekada igrali danas više nemaju interes za igranje, neki su se i razmnožili™, odavno se uozbiljili i u pojedinim slučajevima ni nemaju vremena za bilo kakvo igranje. No, mnogi od nas su tu i dalje da usmere neke nove klince i ukažu im na prave, neprolazne vrednosti, a u svetu igara StarCraft franšiza to svakako jeste.